Thursday 24 December 2015

Christmas Decorations

Christmas Nails

Pentru manichiura de astăzi am folosit Golden Rose Rich Color 22 şi Essence The Gel Nail Polish 33 wild white ways pentru a ştampila fulgii. Ştampila folosită este de la Born Pretty Store, BP-L 006. Tot de la Born Pretty Store, am primit de curând nişte produse drăguţe, drăguţe, printre care şi o ştampilă cu cap din acela moale (marshmallow am văzut că i se spune în engleză) şi nişte decoraţiuni 3D de sezon.

Decoraţiunile sunt adorabile, dar sincer nu pot să spun că ar fi practice. Eu nu cred că aş rezista cu aşa ceva pe unghii prea mult timp. Totuşi, pentru o ocazie specială sau poate pentru o şedinţă foto pentru Crăciun sunt convinsă că sunt perfecte. 

Preţ: $1.25 (redus de la $4.49)
Cupon reducere 10%: QNX31

Christmas Decorations

Christmas Nails

Christmas Nails

Christmas Nails

Christmas Nails

Christmas Nails


Despre ştampilă ce să vă spun? Îmi place foarte mult. Fiind moale, aplicarea mi se pare ca se face mult mai uşor decât cu alte ştampile rigide. Suprafaţa ei este identică cu modelele clasice, mai exact, are un diametru de aproximativ 2,5 cm.  

Preţ: $4.54 (redus de la $7.56)
Cupon reducere 10%: QNX31

Christmas Nails Stamping

Nail Marshmallow Stamper

Nail Marshmallow Stamper


xoxo, Cristina

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)